Žiemos išpardavimas nenumaldomai artėja prie finišo tiesiosios ir vis daugiau gamintojų, nelaukdami kol naujos prekės pasieks parduotuves, skuba pristatyti savo naujas kolekcijas. Vieni jas tyliai patalpina savo internetinėse svetainėse ir naiviai laukia kol kas nors juos atras ar prisimins, kiti to paties interneto pagalba išplatina skaitmeninius katalogus, o dar kiti, tokie kaip DIESEL, kuria kolekcijas lydinčias istorijas ir ragina būti kvailais.
Būk kvailas (BE STUPID) - toks šūkis lydi 2010 m. pavasario-vasaros DIESEL kolekciją. Šūkis drąsus ir tikrai gerai apgalvotas, bet nesiimsiu, analizuoti reklaminės kampanijos, nes noriu, kad gaminiai kalbėtų patys už save.
Moterų kolekcija:
Vyrų kolekcija:
Panašu, kad pastarųjų metų tendencijos kartojasi ir vyriška rūbų kolekcija sprendimais bei savo įvairumu vėl lenkia per daug MOTERIŠKĄ moterų rūbų liniją.
P.S.: BE STUPID katalogą galite parsisiųsti čia.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą