2010 m. kovo 15 d., pirmadienis

Puma Motus

















Paskutiniame vasario mėnesio pranešime kalbėjau apie vis labiau ryškėjantį anksčiau sporto prekių gamintojais laikytų ženklų polinkį į madą. Kalbėjau ir apie PUMA, kurios pastarųjų metų veiksmai leidžia manyti, kad mados ir laisvalaikio sektorius gamintojas mato kaip pagrindinius pajamų nešėjus.

Veržiasi PUMA į madą ir gan sparčiai, nes priešakyje turi tokius vėliavnešius kaip dizaineris Hussein Chalayan, kuris gamintojui sukūrė aukštosios mados podiumų vertą Urban Mobility kolekciją.

2010 m pavasariui ir vasarai PUMA kartu su Hussein Chalayan pristato PUMA MOTUS batelių modelį, kuris savo skandinavišku minimalizmu, lengvomis medžiagomis ir subtiliomis detalėmis puikiai papildo Urban Mobility avalynės kolekciją.
































































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą