2010 m. lapkričio 25 d., ketvirtadienis

Gigantiškos pliušinės bakterijos

ŽIV virusas

Gimtadieniai ir dovanų paieškos mūsų skubančiai visuomenei tampa vis sunkiau pakeliama našta. Gamintojai supranta tai ir stengiasi padėti. Štai JAV gamintojas GIANT Microbes gamina unikalius ir dovanoms puikiai tinkančius pliušinius žaislus, kurie vaizduoja tik pro mikroskopą matomas įvairias žmogaus kūno ląsteles, bakterijas ar net virusus.

Bakteriofagas

Paukščių gripo virusas

Kraujo ląstelė

Smegenų ląstelė

Chlamidija

Diarėja

Riebalų ląstelė

Gripo virusas

Herpis

Listerija

Maliarija

Papilomos virusas

Penicilinas

Trombocitas

Pasiutligė

Spermatozoidas

Kiaulių gripas

Sifilis

Jogurto bakterija

1 komentaras:

  1. Sveiki žmonės
    Mano vardas yra Baileys Kline
    Noriu pasidalinti šiuo liudijimu su jumis
    Man buvo išbandytas ŽIV teigiamas su CD4 skaičius 90 ir atsižvelgdamas atskirtas mano ex ir nebuvo santykius 4 metus
    Aš padariau iki mano protas lieka vienas ir sutelkti dėmesį į savo karjerą ir ateities augimo tada ŽIV ateina palei 4years žemyn linija tai buvo šokas ir smūgis ir buvo įdėti Meds nedelsiant
    Aš sužinojau, kad mes galime gyventi dėl Kodėl, kaip ir kada jis jau čia su mumis, kad aš jį priėmė kaip mano kryžius
    Vienas ištikimas dieną aš atėjau visoje parodymus parašė vienas Cynthia Adams, kaip Dr Muli Jonathan išgydyti ŽIV armija per mėnesį, atsižvelgiant jo tradicinės Afrikos žolinis vaistas
    Aš neturėjo pasirinkimo aš kreipėsi į jį
    Po administruoti savo žolinis vaistas 14 dienų aš nusprendžiau patikrinti mano CD4 skaičius žinoti, jei vaistas yra darbo
    Atradau, kad mano CD4 buvo 810
    Aš ir toliau su narkotikais dar 7 dienas, todėl 21 dienų
    Esu laiminga moteris, nes šiandien galiu drąsiai pasakyti, aš esu ŽIV neigiamas
    Visi Ačiū Dr Muli Jonathan. Vis dar yra puiki ateitis į priekį visiems, kurie yra užsikrėtę. Prašome nemiršta tyloje
    Aš liudija šiandien, nes aš pažadėjo jam, kad aš jį paskelbti pasauliui, jei jis sugeba išgydyti mane nuo ŽIV.
    Kontaktai Dr Muli Jonathan dabar šiame e-mail: mulijonathanherbal@gmail.com
    Skambinkite/"WhatsApp": + 2349038544302
    Tinklalapis: https://sites.google.com/view/drmulijonathanherbalhome/home

    AtsakytiPanaikinti